Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Wednesday, July 27, 2011

merajuk

kalau ikut kan memang tak pernah nak bercerita bab famili dalam blog mahupun orang tak kenal kita sekali pun

tapi ni dah tahap gerammmmmm sangat2 sebab nak luah tak boleh..raya pun belom lagi dah timbul isu tau..sebenarnya kalau ikutkan taknak beraya umah tok sedara hubby..sebab tak tahan bila dia duk cakap duk perli2..masa raya tahun lepas siap cakap saya kalah ngan adik ipar sebab adik ipar preggy dulu..padahal saya kawen dulu..patu tengok kita macam muka pelik..sakit hati tau tak..kalau orang tak macam tu..tak heran nak pegi rumah dia 44 kali pun..

dia tak menahan telinga..yang menahan nya kita ni..dia duk sembang kat tempat lain..yang kita ni duk terpaksa sembang depan dia..eii..geram sesangat la...orang taknak pegi rumah dia laa..paham tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

See ya

Assalamualaikum :)

6 comments:

kay hussin said...

Assalamualaikum..
Baru je jumpe ur blog..i've been in your shoes before (struggled to have baby due to imbalance hormon and retrovert uterus)..But Alhamdulillah, akhirnya dapat juga seorang anak (hasil makan clomid..)..

Nway, kalu kene balik kampung juga, buat donno je la..

Last but not least, may u'll become a mother too!!chaiyok2

Lady Mira said...

sabar ye sayang!

chinta... said...

chinta pernah alami apa yang awak alami tu...aduyaiiii...tekanan dari makcik2 en suami chinta..

mahujadiibu said...

eimaa...jgn majuk...mesti tensen kan kena jadi macam hipokrit je depan org mcmni..sabo ye

Ayien Azreen said...

saya pun selalu kena ngan org2 tua kat kampung hubby tuh... tapi saya ni jenis tak tahan geram... tak kira muda ke tua... sape sakit kan hati saya, saya sakit kan hati dia balik... tak pun, time org tua tuh tgh cakap... serta merta saya bangun n blah dr situ ngan muka marah... biar org tau, kita sakit hati...

aS_c0mei said...

sama lah.saya pon duk susah hati nak balik raya.kita nak raya & happy...tp selalu je ada org spoil kan.sedih kan....tp terpaksa jugak sabar & redha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena