Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Tuesday, April 26, 2011

Alhamdulillah

Semanis Kurma : rajuk jiwa menanti permata

sempat tengok siaran ulangan pagi tadi..nangis2 tengok tadi..taktau nape emo sangat..sobsob...rasa sedih sangat sebab Allah bagi ujian yang macam ni

part tak puas hati yang pandangan orang ramai tu penyelesaian terakhir kalau takde anak ialah poligami..what the????

sabo je laaaaaaa

Surah Al Imran Ayat 26, 27, 38

Surah Al Anbia Ayat 89

Surah Furqan Ayat 31

See ya

Assalamualaikum :)

11 comments:

mahujadiibu said...

itu org haa xda otak ka.hehe

E K A said...

kan.........tak kene kat batang hdg sendiri leh la ckp...suh kawen...haiya...org yg mengalami ni??? canne? perasaan kami nak letak mana

Fika Ashikin said...

ala..xdpt jugak tgk.. :(

Mar said...

poligami? sesuka hati jer kan. alaaahaiii.

Lady Mira said...

mummy - xda pun dalam youtube... xsempat nak tgk lagi :(

PUANSTOBERI said...

apa igt kawen lain tu sng la dpt anak.. hah!
cea..tetiba emo. hiksss :D

*AniE* said...

Ala..x dapat tengok...
X sanggup kongsi kasih suami>>>!!!

AkUiStInI3 said...

sy pon still x dpt tgk..x pe la..kalo sy tgk pon mesti sy sdih n nangis..huhuhu..bab poligami tu yg x suka..

eimma's said...

nak kawen lain ka?bukan bg penyelesaian..tambah masalah lagi ada lah..apa daaaaa

aDieyZa said...

zana tgk rancangan tu pun nangis.. mengalir2 air mata..

hope ada rezeki utk kita semua nanti..

Alynn Mueez said...

klau girl cakap poligami ase cam nk jatuh je jantun..tul tak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena