Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Saturday, February 18, 2012

kejap bersungguh2 kejap tak

 Assalamualaikum :)

buat ape tu...

semalam checkup yang ke tiga..selepas ni hanya sebulan sekali je pegi checkup..as usual setiap kali checkup mesti akan scan..seronoknya tengok baby..dia sangat cepat membesar..semoga jadi anak yang soleh ye sayang mummy.. :)

saya tetiba teringat kisah saya pergi amik treatment dulu..masa dulu saya selalu on off amik treatment..sekejap pegi sekejap tidak..tapi yang saya tau bila saya pegi amik treatment tu bermakna saya dengar berita orang dah berjaya preggy..so masa tu membuak2 perasaan nak pegi amik treatment..patu bila tak berjaya saya senyap balik..lupa segala ubat dan segala treatment yang penah amik dulu..lepas tu bila dengar lagi berita orang preggy..membuak2 balik perasaan tu amik balik treatment

so saya sangat kagum orang yang sentiasa amik treatment tanpa on off macam saya..selepas satu kegagalan akan cuba lagi..insyaAllah Allah pasti akan tengok segala usaha kita kan.

ok girls...yang sedang preggy juga sedang berusaha...jangan lupa makan buah banyak2 ye :)

see ya


4 comments:

vv said...

Tahniah dear..take care of yourself n baby. Enjoy this 9 months journey ;)

Umaira + Umar said...

Sonok nyer dapat tgh baby dalam perut...Silap2 saya leh menitik air mata...Per2 pun take care yer baby awk.

hurairah said...

sama mcm sy... kejap exited buat treatment.. kejp off... januari dan februari mkn clomid... mac x mkn lg sbb x jmpa doktor... next month la jmpa doktor... neway, tahniah krn telah berjaya...;)

cikbedahlaser said...

sy pon camtu.. on off.. on off.. skrg trus off... hahahahaha smoga ade kekuatan utk teruskan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena