Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Wednesday, August 10, 2011

apa yang hubby rasa

kami satu famili selalu berjumpa..weekend je kalau ade adik badik yang balik umah mak..kami pon mesti pi singgah jugak umah mak...almaklumla dekat2..

tapi famili hubby jauh sikit la..tapi kami pon memang selalu balik sana..(bape kali tapi daaa)

bila berjumpa ngan adik beradik ni memang seronok..tambah seronok dapat tengok anak2 buah yang semakin membesar..indah nya nikmat mereka dapat membesarkan anak masing2

kalau dalam hati saya ni bila tengok anak2 buah tu mesti terpikir..kalau la saya ada anak..mesti dia dah sebaya mereka2 ni

dah boleh buat main sesama dah

dah boleh letak sekali dah bila mereka dah boleh meniarap

dan masa tu jugak..apa yang saya pikir..adakah hubby jugak rasa apa yang saya rasa time tu bila tengok anak2 buah kami..

hanya tuhan yang tahu

tabahlah duhai hati :)

See ya

Assalamualaikum :)

6 comments:

Lady Mira said...

lelaki jarang nk share feelings diorang kan

pnsusu said...

mereka pandai sembunyikan rasa....
dalam hati ada sedih

myazara said...

lelaki mang camtu..kalau kita tanya pun dorang kata xda apa2..mgkn dorang xnak tunjuk perasaan sedih pada isteri..

chinta... said...

biasa lelaki lebih kepada buat2 x tahu je...kita yang pompuan ni yang terlebih sensitif...semoga ada rezki kita semua kan...amin...

Ayien Azreen said...

lelaki xrasa sgt sbb org jarang tanye soal anak kat lelaki kot... emm... touching... n berdebar time raya makin dekat... dah dapat bayangkan situasi n soalan2 menikam kalbu...

one BABY-step at a time said...

Orang lelaki banyak pendam aje perasaan diaorg tp diaorg pn rasa ape yg kite rasa.kesian kat hubby sy jugak.harap harap cpt lah berakhir dugaan ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena