Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Wednesday, May 25, 2011

apdet

assalamualaikum korang..sorry lah korang..tak jenguk blog2 korang..opis ku yang macam hampeh tu takde tenet..mencik ai..bertenet cuma kat umah je..ni pon apdet pagi2 sebelom pi keja..huhuhu..sadis2..bila balik keja penat dia lain macam plak sekarang ni..dah tak tengok tenet sangat pon..tambahan pulak kena berebut ngan hubby...malas ah...hehe

ok balik kepada cerita yang asal..semalam dah jumpa Dr..buat TVS..scan ovary belah kanan ade respon ubat tu..dapat 4 biji besar2..lebih dari 18mm..Alhamdulillah sesangat..tapi belah kiri mmg tak respon..semua kecik2...Dr kata tu polycystic..takpe lah..sebelah pon dah Alhamdulillah...so semalam dia cucuk ubat lagi utk bagi pecah telur..so kira2 dalam esok pagi adalah waktu subur..Dr suruh amik cuti..lepas ML kena berehat banyak2..jangan makan nenas ngan tapai semua tu..dia cakap sedekah banyak2 kat anak yatim insyaAllah Allah tolong..Apa-apa pon dia cakap kena tunggu 3 minggu......lambat ahhhh 3 minggu tu..nak tunggu 2 minggu je boleh tak..hehe


See ya

Assalamualaikum :)

5 comments:

Lady Mira said...

wa... 4 biji above 18mm mmg bagus. Good luck my dear!

MaMaNuRiN said...

good luck

Anonymous said...

tq mira..Alhamdulillah..ubat ade bg respon :)

tq mamanurin :)

mahujadiibu said...

4 biji tolor untuk 4orang baby..heheh..

Anonymous said...

aminnnnnn kak :)

tak dapat 4 pon dapat jadi satu pon jadi lah kak..syukur sgt2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena