Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Tuesday, April 5, 2011

doc LPPKN

ingat kan saya seorang saja yang susah nak berjumpa ngan doctor LPPKN

rupanya masih ade rakan yang mengalami situasi yang sama..

doctor asyik cuti..bila time kita period..takboleh nak buat appointment ngan dia sebab dia takde..

pastu nak kena tunggu next period..period udah la 2 3 bulan sekali..

lepas tu bila time kita dah datang period lagi selepas 2 3 bulan tu

tak bolehhhh jugakkk buat appointment sebab dia amik cuti lagi..haiyaaaa..

apa boleh buat..kena ikut jadual dia...sebab tu juga la pegi PMC.. :)


till then :)

6 comments:

puanstoberi said...

Hai Eimma,
thanks eh follow blog TTC saya. moga impian kita jadi kenyataan kan?
Rasa mcm bln bufday kita sama je ni. Sama eh bln Dec?? Brpa hb??
Me - 14 Dec. Tp tahun mesti lain kut kan. Saya ni dah tua. tehehehe.

By d way, salam perkenalan. Moga boleh di share bersama :)

eimma's said...

hehe..sama2...

laaa..beza satu hari je..saya 15hb...umor tak byk beze kot..saya 26..hehe

insyaAllah..yang mana yang baik kita syer sama2...

puanstoberi said...

ha...leh la kita celebrate sesama nati.


Err...byk beza yunk, saya masuk 14 December thn ni da masuk 32. Woaaa... da 3 series da eimma :D

eimma's said...

hehe...boleh jee....

age is just a number..cewAahhh :)

Waiting for Innershine said...

Betul! Tp sy tukar Dr. sbb lab iui kat LPPKN JLN RAJA LAUT tu dlm proses renovation. Tak tau le dah siap ke belum.

yummy mummy said...

la yeke..tapi saya ingat xnak buat IUI lagi..nak try secara normal tapi nak mintak amik ubat subur kat situ la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena