Semoga Allah permudahkan segalanya.....

Monday, April 4, 2011

kali ke dua

Hari ni ade lah hari ke 3 period, so mmg ade appointment ngan LPPKN utk amik darah tgk tahap hormon, sebelom tu saya dah telefon dia cakap nak datang amik darah seme..dia kata kalau amik darah datang je..klu nak buat appointment baru call situ..so ok la..pastu saya amik kesempatan mintak tukar doctor perempuan masa call tu..dia cakap xpe..datang je..nnt kita tgk macam mana..

so masa sampai kat LPPKN td aku terus letak kad kat tempat yg sepatutnya..masa nak bg darah tu dia bg balik kad tu..saya tgk nama doc kat kad tu dah bertukar kepada doc perempuan, Alhamdulillah sgt2..rasa nak loncat2..hehe..doc hamizah nama dia..doc tu saya penah jumpa kat klinik dia..dia la yg suruh p LPPKN..sebab dia x buat treatment kat klinik dia tu..doc hamizah tu kawan yg suggest suruh p kat dia..

so next appointment nnt ialah hari ke 21 period..kena amik darah lg utk tgk tahap hormon pada hari ke 21 tu...lepas tu baru la buat appointment ngan doc hamizah..

mggu depan plak appointment dgn doc ju kat columbia asia utk buat HSG Xray

td kena caj RM96 utk amik darah n check seme tu..(just utk informasi..bukan saje2 aku nak bgtau berapa kena bayar)

harap2 semuanya berjalan ngan lancar...YaAllah permudahkan lah urusan hamba mu ini..aminnn

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

© My JOurNeY tO bE A MOmmY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena